de sfeer van Kerstmis (2)

Kerstmis vieren op de Dominicaanse Republiek of op een Australisch strand, ik kan me er niets bij voorstellen. Zelfs hier, met deze mooie herfstzon, heb ik nog geen zin om afscheid te nemen van de zomer.

Maar naar het nieuwe kerst-filmpje van de Britse warenhuisketen John Lewis was ik wel nieuwsgierig. En ze maakten er opnieuw iets moois van, ik heb weer flink met mijn ogen geknipperd aan het einde.

(Kijk hier voor het, al even ontroerende, filmpje van vorig jaar.)

 

One thought on “de sfeer van Kerstmis (2)

  1. Pingback: de sfeer van Kerstmis (3) | Mafaldine

Zeg je gedacht hierover!

