de laatste keren #projectblogboek

22-1 de laatste keren

 

 

 

In mijn hoofd geraak ik vandaag niet voorbij de meest intense laatste keer uit mijn volwassen leven. Dat was het afscheid van een vriendin, maar daarover wil ik het hier niet hebben. Enkele faits divers dan:

  • de laatste keer dat ik de bodem van mijn strijkmand zag, was de dag voor we op vakantie vertrokken, in juli. Verder valt daar niet veel over te vertellen denk ik, maar vertelt het iets over mij.
  • de laatste keer dat ik moest huilen heel hard met mijn ogen moest knipperen, was zondag tijdens de film Maleficent. Sinds ik een dubbele portie zwangerschapshormonen te verwerken kreeg, heb ik het al moeilijk met het beertje in de reclame van Robijn 🙂
  • de laatste keer dat ik gepofte kastanjes at, was gisteren. De voorlaatste keer was zeker vijf jaar geleden.
  • de laatste keer dat ik trots was, was gisteren op mijn kinderen, die samen kastanjes waren gaan rapen en een warme choco voor mij maakten.
  • de laatste keer dat ik boos was, was vandaag, op diezelfde kinderen, omdat ik alles drie keer moest vragen.
  • de laatste keer dat ik op een paard zat, op een echt welteverstaan, was twintig jaar geleden. Sinds vorige week draagt de dochter mijn rijlaarzen van toen!
  • het laatste boek dat ik las was Kielzog van Per Petterson
  • de laatste site die ik bezocht was kerygma.be, om dat prentje van de blogtip hierboven te stelen.

O ja, en dat het de laatste keer mag zijn dat ik mezelf een deadline opleg.

One thought on “de laatste keren #projectblogboek

  1. Pingback: lilith loves #projectblogboek | Tales from the Crib

Zeg je gedacht hierover!

