#projectblogboek, dus.

blogboekTalesFromTheCrib Kerygma en blog.zog.org zijn de blogs die ik al het langst volg en het liefst lees. Omdat het over vanalles en nog wat gaat daar, en ik er al eens iets van opsteek, en vooral ook omdat het schoon geschreven is.

Lilith van TFTC schreef het blogboek, waarover ik hier al eerder iets uit de doeken deed, en i. van Kerygma begon er een project rond. In het boek staan namelijk lijstjes, lijstjes met ideeën voor je volgende blogpost. Er zijn acht lijstjes, met elk vijftien tips: dat zijn honderdtwingtig ideeën.  En i. gaat die allemaal doen, en samen met i. nog een heleboel andere fijne bloggers, zoals Michel van blog.zog.org. En ik heb eens diep adem gehaald, bedacht dat niet geschoten niet geraakt is, en mij ook opgegeven voor #projectblogboek.

Dat diep ademhalen was nodig, want ik ben er nog steeds niet uit hoever ik wil gaan op mijn blog. Sommige van die hondertwintig ideeën gaan verder dan wat ik tot nu toe deed. Een foto van de inhoud van mijn handtas, een home-tour? Brrr! Ik heb over ’t algemeen geen idee wie mijn lezers zijn want ze reageren nog veel te weinig via mijn blog, en zij die via andere kanalen reageren hebben mijn handtas al wel gezien.

Ik ben er dus ook nog niet helemaal uit of ik i. ga volgen in volgorde en al, of eerder de tips eruit pik naargelang de flavour of the day. Dat zullen we nog wel zien, zei de blinde!

De eerste tip, die over “de laatste” (verwarring alom!), pak ik morgen alvast aan.

4 thoughts on “#projectblogboek, dus.

  1. Pingback: verwondering van de week #9 | Mafaldine

  2. Ik kom even hallo zeggen nu ik hier via #projectblogboek terechtgekomen ben. Tot nu toe vind ik het ontdekken van nieuwe blogs al zeker zo leuk als zelf meedoen 🙂 Hier kom ik zeker ook nog lezen!

    Like

  3. Pingback: voor gênante verhalen moet u bij mij zijn #projectblogboek | Mafaldine

Zeg je gedacht hierover!

