verwondering van de week #7

Vorige zomer moest ik onderhandelen met de dochter over de mooiste kleurplaten  uit mijn Flow magazine – zij had immers de kleurtjes, ik de platen. Gedurende twee luie weken gaf ik me stiekem over aan kinderlijke genoegens: ik kleurde prenten èn las in één ruk een hele serie boeken uit mijn kindertijd opnieuw, waarover een andere keer meer.

Inmiddels ontdekte ik dat de Standaard boekhandel gewoon een hele afdeling kleurboeken voor volwassenen heeft! Het is zoals die keer dat ik dacht dat ik een mooie en vooral originele baby-meisjesnaam gevonden had; om een half jaar later te ontdekken dat hij op nr 1 stond in de babynamen-top tien. Anyway: kleuren is dus niet kinderachtig, het is hip. En omdat het hip is, is er ineens keuze bij de vleet aan grote-mensen-kleurboeken.

Een tip voor moederdag! Wie zichzelf een pleziertje wil doen kan al even verder met de mooie kleurplaten die je gratis kan downloaden op de website van Flow.

One thought on “verwondering van de week #7

  1. Pingback: mandala day | Mafaldine

Zeg je gedacht hierover!

