verwondering van de week #5

Oh My God!  Dat zeg ik niet vaak, maar dit is zo’n moment dat andere uitroepen te kort schieten.

Het blijkt nu immers dat ik – bij uitbreiding: iederéén die ik het al ooit heb zien doen – dat wìj dus, al heel ons leven onnodig gesukkeld hebben bij het pellen van een banaan. Die ondingen geven zich immers niet graag bloot. Groene bananen wel, maar die zijn niet lekker. Met lekkere, rijpe bananen overkomt het mij 3 op de 4 keer dat het steeltje omplooit in plaats van mooi te knakken. Gevolg: een platte smurrie bovenaan, en je moet er toch nog een mes bij nemen. Of je nagel erin zetten, jakkes. Het kan dus veel eenvoudiger, go see for yourself.

En wij maar denken dat ons ras erop vooruitgegaan is sinds de apen, die moeten nogal gelachen hebben.

Met mij in ieder geval niet meer, voortaan pel ik mijn bananen zoals het hoort.

One thought on “verwondering van de week #5

Zeg je gedacht hierover!

