solden in blogland

Gisteren maakte ik werk van mijn Bloglovin’ account, en ik voegde de follow-me-on-bloglovin button toe aan mijn blog (kijk, daar –>). Daarna bedacht ik dat ik misschien beter ook ineens had uitgelegd wat Bloglovin is.
Die-hard bloglezers zullen het wel kennen, maar Bloglovin is dus een online feedreader. Oftewel een website waar je heel eenvoudig al je favoriete blogs (maar evengoed kranten- of andere websites die een feed genereren), kan toevoegen. Je krijgt dan op de site (www.bloglovin.com) een overzichtje van de nieuwe berichten op de blogs die je volgt, en als je dat zou willen ook een e-mail telkens er een nieuw bericht online komt. Handig.
Alleen is het blijkbaar niet zo evident om volgers op Bloglovin’ te krijgen. Enkele van de betere blogs die ik volg hebben er inderdaad verbazend weinig, in verhouding tot de trafiek op hun site. Maar geen nood, je kan de followers dus gewoon kopen! En het is momenteel nog solden ook:
solden
Gegarandeerd 300 volgers binnen de 10 dagen voor maar 15$, een koopje! Ook op Twitter en Youtube zijn followers en views te koop, remember het gedoe rond de clip van Natalia afgelopen zomer. Te gek toch eigenlijk, puur bedrog en dat dat allemaal zomaar mag.

Jammer wel dat het met de papieren krant zo niet lukt om kunstmatig de oplage op te drijven, dan was het nu zo geen miserie bij ons op het werk.

Zeg je gedacht hierover!

