verwondering van de week #3

Dacht ik echt vorig jaar dat ik elke week iets onder deze rubriek zou schrijven? Intussen verwonder ik me nergens meer over, blijkbaar. Of ik vergeet het meteen weer.

Overal in blogland wordt het nieuwe jaar ingeluid met nieuwe projectjes. Mijn kinderen willen niet elke week op de foto, en mezelf kennende is 365 dagen foto’s nemen of 365 keer noteren waar ik die dag blij van werd te hoog gegrepen. Het Kleur van de maand projectje zag ik dan weer wel ziten, maar dat is helaas uitgedoofd voor het goed en wel op gang was: de initiatiefneemster is er al na één keer mee gestopt. Ik wilde het voor mezelf verder zetten maar betrapte me erop dat ik door mijn fotocollectie bladerde op zoek naar een geschikte kleur, in plaats van andersom.
Voorlopig doe ik het dus maar zonder nieuw project.

Vandaag mij toch nog ergens over verwonderd: wanneer je in de Skype chatbox (heidy) tikt krijg je een eekhoorn.

squirrel

Wat zou je eigenlijk kunnen zeggen met een eekhoorntje?

2 thoughts on “verwondering van de week #3

  1. Ik denk dat dat wil zeggen dat je een mooie, pluizige staart hebt of graag eikeltjes eet . ; )
    Bij nader inzien, je hebt de energie van zo’n boomspringertje!

    Like

Zeg je gedacht hierover!

