hangmat yoga

Ik dacht mijn sport gevonden te hebben. Ik zag een advertentie voor een nieuwe fitness-zaak, die uitpakte met “nieuw! hangmat yoga!”
Om in de stemming te komen ging ik alvast een halfuurtje in mijn hangmat liggen. Helemaal zen worden lukte niet echt, omdat ik nooit langer dan twee minuten alléén in de hangmat lig. Gezellig was het wel.

hangmatyoga

Maar nu blijkt het toch ietsje anders, in het echt. Het lijkt me een ingewikkelde bedoening.

Jammer, ik zal dan thuis maar verder aan hangmatyoga doen. Helemaal gratis; drankje, boek en knuffelkind inbegrepen.

Zeg je gedacht hierover!

